Ribizlis parfé

Muszáj volt megvennem a Nők Lapja konyhát, ezért a receptért. Pénteken ribizlit is találtam, így hát elkészült az első parfém.

Hozzávalók:

– 500 gr tehéntúró

– 200 ml tej

– fél citrom lereszelt héja

– 250 ml tejszín

– 5 kanál cukor

– 300 gr ribizli

A tehéntúrót összekeverjük a tejjel, a cukorral és a citromhéjjal, botmixerrel krémet kavarunk. A tejszính kemény habbá verjük és a szemekre szedett, megmosott, lecsöpögtetett ribizlivel együtt hozzákeverjük a krémhez. Kb. 1 literes tálba simítjuk és betesszük a mélyhűtőbe.

Bevallom, nem sikerült tökéletesre. Vagy túl sokat volt fagyasztóban, vagy a zsírszegény tehéntúró/tejszín miatt lett túlzottan jeges, nem tudom. A tálból fél óta után sem cúszott ki.  Cukor helyett is édesítőt használtam… De az íze tényleg nagyon jó, még így is.

Egy hozzászólás

  1. Ezt a receptet én is kinéztem magamnak, sőt anyumnak is kiadtam hogy ő is majd készítse el 🙂 Nálunk még nem érik a ribizli, csak augusztus elején, ú. h. még várhatok…Nagyon guszta lett a tied!!!!

    Válasz

Hozzászólás