Mandulás muffin (liszt nélkül!)

Felavattam a muffinsütőmet. Nemrég vissza kellett adni azt, amit kölcsönkértem. Soha nem voltam nagy cukrász, kevesebb türelmem van a sütéshez és a cukrászkísérletekhez, mint egyebekhez, ezért úgy gondoltam, bőven elég majd, hogy egy kölcsönkért formával próbáljam ki a muffinkészítést, de a sikerek felbátorítottak, s most már nekem is van saját, külön bejáratú formám. Persze, persze, tudom, ez csak egy vonzó forma, gyakorlatilag más tepsiben is ugyanúgy beönthető a massza, de hát így kellett ennek lennie, mert lám, ma már elkészítettem egy saját verziót a paleo-konyhában olvasható receptből kiindulva.

Mandulás muffin receptem

Kb 25 dkg darált mandula

3 közepes reszelt alma

6 kanál édesítő

1 csomag sütőpor

Kb 2 dl tejszín

2 tojás

Először a mandulát daráltam le, ahogy ott javasolja a szerző, ezután az őrölt mandulába reszeltem az almát és ezt követően tettem bele a cukor-helyettesítőt. Kicsi levet mégis engedett, de na, lehet, hogy a tejszín volt sok. Nagyon finom, tényleg mindenki szerette!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

