Csehov saláta (VKF!)

Na, szóval utolsó utáni percben jöttem rá, mi ez a játék, és erre a fordulóra be is szálltam. Majd máskor is játszom, ígérem, mert imádok játszani, mindent ami étel. Ma, ebben az órában parafrazeáló hangulatom van, úgy veszem észre. Kacc, kacc!

Csehov saláta

Hozzávalók:

  • 3-4 főtt krumpli
  • 2-3 savanykás alma
  • 2-3 savanyú uborka
  • Pácolt hering vagy más tengeri hal, ízlés szerinti mennyiésgben (én sok hallal szeretem)
  • Öntet: egyszerű “light” majonéz (kb. ugyanannyi joghurt, mint amennyi olaj, kevés sóval, borssal fűszerezve)

Elkészítés:

A krumplit és az almát kockára vágod, a pácolt halat lecsorgatod, csíkokra vágod, az uborkát is csíkokra. Egy salátás tálban összekevered az öntettel, és hútöben hagyod összeállni az ízeket.

PS. Sajnálom, hogy nincs fotó.

PS2: a receptet Ritától tanultam

PS3: a játékról a Terülj, terülj asztalkám!-ról szereztem tudomást.

4 hozzászólás

Hozzászólás