Liebster

Ismét díjakat kapok-adok. Köszönöm Edith, köszönöm Zsuzsiga!

Őszintén: nem akarok senkit megbántani, ezért továbbadom, de én unom már ezeket. Ne haragudjatok. Ez az utolsó játék, amibe beállok.

A díjátadás szabályai:

– Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
– Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
– Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
– Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Akiknek továbbadom:

Rékáék

Katócáék

Kata

2 hozzászólás

  1. Marcella said,

    február 7, 2011 - 2:41 du.

    Na végre, hogy valaki meg meri említeni ezt a díj osztogatás dolgot. Én csak gyakori látogatója vagyok a különféle gasztro blogoknak és egy ideje feltünt nekem ez a mindenféle díj osztogatása. Nekem kivül állónak – csak érdeklődő olvasónak – nagyon nevetséges ez az egymásnak osztogatott “díjözön”.

  2. reku said,

    február 7, 2011 - 9:24 du.

    Hát igen… Valamikor kedves játéknak tűnt… De ma már semmi értelmét nem látom. Persze megbántani sem szeretném azokat, akik engem jelöltek…


Vélemény, hozzászólás?

