Sipileves

Ma ismét kénytelen voltam improvizálni. Több “eszmét” kombináltam, és a végeredmény annyira jól sikerült, hogy Sipikém megjegyezte, hogy ilyent még főzhetnék…

Így készült: kevés főtt-füstölt csülköt kockára vágtam, keveset pirítottam 2 kanál olivaolajon, majd  1 kanál barnalisztet szórtam rá, levettem a tűzről, kevés pirospaprikát is szórtam rá, majd felöntöttem kb 2 liter forró vízzel. Babérlevelet, egy egész hagymát tettem hozzá, és tovább főztem, majd 3 cikk fokhagymát, egy szál murkot és egy vékonyka petrezselyemgyökeret is beleaprítottam. Legvégül egy egész kukoricakonzerv tartalma is belekerült, egy egész tojás és két tojás fehérjéből kevés sóval felvert hab, friss kapor, 2-3 kanál ecet és tojássárga-tejföl habarás.

2 hozzászólás

  1. kövi sára said,

    október 25, 2010 - 7:03 du.

    jól néz ki… 😀 mi is csülök-diétán vagyunk 😉

  2. reku said,

    október 25, 2010 - 10:33 du.

    Az jó 🙂


Vélemény, hozzászólás?

