A filmajánló játék

Na jó, hát akkor megint játék. Ottis hívott meg. S bár nem nagyon van kedvem agyalni az öt kedvenc filmemről (mert annál több van), beléptem. Elsősorban azért, hogy moziba küldjem a blogom olvasóit, másodsorban azért, hogy legalább ezúttal belenézzek azok blogjába, akik itt díszelegnek a “tezsvérek” címszó alatt, akiknek randomly az öt meghívót továbbítom.

1. Avatár. Pár napja láttam. Első multiplex- élmény (1 az 1-10 skálán) és első 3D élmény (10). Kicsit hosszú, de nagyon tetszett, na, ez van. Szerintem máskoris akarok majd 3D-t nézni. Néha.

2. Dr. House. Letöltöttem, s pár napja élvezem nézni… Pótolja a tévét. Még akkor is, ha az ötödik sorozattal kezdtem. 😉
3. Bienvenue chez les Ch’tis. Könnyed francia vgjáték. Rég nevettem ennyit! Azt hiszem számít, hogy magyar szinkronnal néztem (bár általában az eredeti nyelvet részesítem előnyben, felirattal): szombat este végig lehet dőlni az ágyon és heherészni bele a buta világba.

4. Reconstruction. Szerelmes vagyok ebbe a filmbe. Azt hiszem a szerelemre nincs racionális magyarázat. Nézzétek meg.

5. Strings. Ritka jó bábos film. Sok aspektusával lehet vitatkozni, de van benne egy-két olyan jelenet (pl egy születés), ami indokolja a műfajválasztást. És szép, na. És különben is elfogult vagyok.

Itt véget ért a lista (figyelem, nem rangsor!), de még ajánlok pár at (újra)nézésre: a Dzsungel könyve á lá Disney, Tideland by Terry Gilliam. S az újabbak közül: Man on Wire (doku), Inglorious Bastardz, Die Weise Band – mindegyik nagyon tetszett, de azt hiszem nem szorulnak az ajánlásomra.

Továbbítom: Csetten, No. 22, Rádióbuhera, Nandyol, Szeklermen gazdájának.

Reklámok

3 hozzászólás

  1. ottis said,

    január 8, 2010 - 3:58 du.

    Na köszönöm, hasznos volt nekem, mert így tudom milyen filmeket fogok a közeljövőben megnézni 🙂

  2. reku said,

    január 8, 2010 - 11:22 du.

    Eszembe jutott a Being John Malkovich is!


Vélemény, hozzászólás?

