Tavaszi saláta

Nagyon hosszú hete készülök írni, de valahogy nem volt sem időm, sem energiám, és valahogy nem is lesz könnyű… Mert drasztikus lépésre kellene szánjam magam: vagy kijelentem, hogy ez egy gasztróblog, semmi több, vagy meghatározatlan ideig pihentetem… Amíg ismét kedvem nem támad színházról, filmről, olvasmányról, zenéről írni. Senki sem emlékezik, ugye, hogy ez a blog anno ilyennek indult. Naná, mert most egy nagy saláta. Zagyvaság.

Nem elhamarkodott döntés. Már régebb is fontolgattam, hogy valamit kellene kezdeni ezzel az oldallal. Nemrég, a Reflexen, pontosabban a fiatal kritikusoknak szervezett szemináriumon szóba kerültek a blogok. Ismét világossá vált számomra, hogy amit én csinálok, nem színházi blog. De még az sem biztos, hogy blogot írok. Az “igazi” blogok akkora port kavarnak nyugatabbra, hogy a svéd kormány pl. akár törvnymódosítást is kezdeményez hatásukra… No, hol állunk mi ettől? S hol állok én ettől?

Szal most kicsi szünet. Aztán meglátjuk…

Reklámok

4 hozzászólás

  1. Réka said,

    április 8, 2009 - 3:03 du.

    Hát sajnálom, h az “igazi” blogokat csak nyugatabbra írják.
    Engem ez hidegen hagy és azt sem bánom, hogyha semmi törvény nem szabályozza a dolgot…

    Még szerencs, h nem tudom, milyen egy “igazi” blog.

  2. Réku said,

    április 8, 2009 - 11:00 du.

    Jaj, na!
    Ne értsél félre. Csak önkritikát próbáltam gyakorolni. Valamikor azért kezdtem blogot írni, mert kellett egy hely, ahol kötetlenebbül lehet írni bármiről, ami élmény számomra. Most összevissza írok mindenről… S nem tetszik már a saját blogom. Mégis állandóan úgy érzem, hogy írnom kell. S tod, kozben kíttő másikat is írok… Ugyhogy valamit kell kezdeni ezzel is. Pl. át kell keresztelni gasztroblognak.
    Amúgy semmilyen törvény nem szabályozza a blogolást, tudtommal sehol. Csak lenyűgöző számomra, hogy valahol egy ” blogstorm” hatására nem szavaznak meg egy törvényt. Szeretnék én is ilyen blogot írni, ha már írok…

  3. Barbara said,

    április 9, 2009 - 5:46 du.

    Hat ha torvenymodositas nem is szuletett a blogod nyoman, en pl a nalad olvasottak miatt nem fogok a NIKO sofforsulinal befizetni … szoval hatasa megiscsak van annak amit irsz 🙂 De ezt csak egyszeru visszajelzesnek szantam , nem gyozkodni akarlak

  4. böjátusz said,

    április 14, 2009 - 1:15 de.

    Bakker!


Vélemény, hozzászólás?

