a 7 hétpecsétes titok

Immár két felkérés érkezett, ezért beszállok a játékba. Egyért is beszálltam volna, félreértés ne essék, mert szeretem a játékokat, de most (már megint) időkrízisben szenvedek. Akkor hát itt vannak a
Szabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.

2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.

3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.

4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve
.

Ottisnak és Kövi Sárának szóljon a dal:

1. nem értek a konfliktuskezeléshez, ezért utálok minden konfliktust

2. életemben egyetlen embert tudtam gyűlölni (nem mondom meg, hogy kit). most már teljesen közömbös.

3. ha nincs kedvem a számítógépes munkához, passziánszozni szoktam (spider solitaire, 2 paklis)

4. számomra a főzés kikapcsolódás (csak bosszantó, amikor nincs kéznél minden hozzávaló…)

5. szeretek úton lenni. talán ez hiányzik legjobban az anyaság előtti életemből

6. harmadik osztályos koromban meseíró szerettem volna lenni

7. félelmetesek a megérzéseim, óvakodjatok!

Az én labdám most nem gurul tovább, bocs. Talán majd egyszer…

Reklámok

2 hozzászólás

  1. ottis said,

    november 4, 2008 - 8:51 du.

    Örülök, hogy bekapcsolódtál a játékba!És köszi!

  2. reku said,

    november 4, 2008 - 9:30 du.

    Én is köszönöm nektek!


Vélemény, hozzászólás?

