Anya lettem

Nem is vettem észre, mikor történt. Nem a szülőasztalon, az bizos. Nem is biztos, hogy a szülést követő napokban. Sok baj volt. Most is van elég. Mégsem erről akarok írni. Telnek múlnak a napok, etetés, étkezés, pihenés, aggódás, apró örömök, az első mosoly, gügyögés… közben felelős vagyok egy kisember életéért, hasfájásáért, egészségéért. Csoda. És az sem baj, ha közben a mondén élet ezerrel húz el mellettem. Nem gondoltam volna, hogy ma fontosabb lesz számomra, hogy kisüt-e a nap, hogy kimenjünk levegőzni, mint az, hogy Purcarete-bemutató van.

Reklámok

7 hozzászólás

  1. Pataj said,

    október 29, 2007 - 2:39 du.

    🙂

  2. sultanus said,

    október 29, 2007 - 3:37 du.

    🙂
    😀

  3. seronszton said,

    október 29, 2007 - 4:52 du.

    isten hozott!

  4. Szeklermen said,

    október 29, 2007 - 7:45 du.

    Tetszett 🙂

  5. reku said,

    október 29, 2007 - 8:38 du.

    Bezsebeltem a mosolyokat, köszönöm. A nap nem sütött ki, de nagyot sétáltunk. S a bemutató meglesz nélkülem! 😉
    Sajnálom, hogy blogokat olvasni sincs türelmem és szemüvegem, kedves kollégák! Majd bepótolom…

  6. zs said,

    január 5, 2008 - 12:31 du.

    BUEK, min3ótoknak!

  7. Réku said,

    január 5, 2008 - 2:26 du.

    Köszönjük, BÚÉK neked is! RSÁ


Vélemény, hozzászólás?

