Ott lakom a Szamosnál…

szamospart.jpg

 

Reklámok

7 hozzászólás

  1. emoke said,

    május 2, 2007 - 11:15 du.

    én nem 😀

  2. tihi said,

    május 2, 2007 - 11:16 du.

    Ez gyönyörű. Az ember csak csodálkozik ha valami profi ebben a városban. Bocsánat, már egyre kevesebbet csodálkozom. Úgy mondják ezt amerikaiúl: at the right place, at the right time 🙂 Hail for Kolozsvár!

  3. Réku said,

    május 3, 2007 - 11:37 de.

    Emőke: sose késő…
    Tihi: örülök, hogy teccik. Vadi új ez a sétány, ennél nem is hosszabb egyelőre…

  4. Laci said,

    május 8, 2007 - 3:31 du.

    Na, most valóban szégyellhetem magam…

    Én nem is tudtam erről az örmény fűszerről, pedig gyergyói vagyok…

    Gaaaash…

  5. reku said,

    május 9, 2007 - 1:17 du.

    Ejsze eltévedt a bejegyzésed, de nem baj. Nem gondoltam volna, hogy van gyergyói, aki nem evett még hurutos levest vagy angadzsabur-levest… Amúgy arrafele nem divat, hogy a férfi főzzön…;)

  6. Laci said,

    május 12, 2007 - 8:27 du.

    :))))
    Bocs.

    Válaszoltam a megfelelő helyen:))

  7. március 28, 2009 - 8:57 de.

    amugy nem ezen a hejen lakik de ez a szamos


Vélemény, hozzászólás?

