még egy kvázi kínai

egy fotó t. blogján és egy recept inspirálta az alábbi, a kvázi kínai ételek csoportjába tartozó kaját. messenger-stílusban hozom nyilvánosságra, mert így pötyögtem le az imént egy dinamikusan fejlődő szakácsnénak. 🙂

vettem egy darabka marhahúst

szép vékony szeletekre, majd azokat még szebb faricskákra vágtam

zutty bele egy kicsi forró olajba, a nagyobbik teflonba (wok)

só + bors, ez dukál

felvágtam kb. fél káposztát kockáta

két murkot vékony karikára

azokat is zutty bele a lébe, amit a hús eresztett

közben kifőztem a kínai laskát

lecsöpögtettem

mindent összekevertem

jött rá egy kis worchestershire + szójaszósz

a maradék reszelt feketeretek

így sütögettem türelmesen forgatva, amíg el nem döntöttem, hogy kész

(a végén kevés cékla is került bele, ott a hűtőben felvágva kockára, mert még nem készítettem hozzá hamis majonézt)

A pontosság kedvéért: a fenti recept egy kínai eredetű japán kaja, a yakisoba mutációja.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

