Sajtos-rántottás spenót

Nem mindenki rajong a spenótért. Én szpeciel imádom. De néha csak természetes színezéknek használom, mint pl. a tegnapi vacsorához.

Fagyasztott spenótból dolgoztam. Nem az igazi, ráadásul csak fél adag volt – mindkét hiányosság sokat nyomott a latba, hogy variáljam a főzelék-témát. Tehát azt a fél adagot elkészítettem nagyon egyszerűen: kis hagyma, két cikk fokhagyma apróra vágva, üvegesre dinsztelve, hozzákeverve a spenót és kis lisztes-tejes ereszték. Két kanál tejfölt is hozzákevertem, az nem árt soha.

Felvertem három tojást, de a rántottát csak egyik felén sütöttem meg, a tetejére szégyentelenül sok sajtot szórtam. Tálaláskor ebbe “csomagoltam” a spenótot, és szalmakrumplival kínáltam.

Variáció (ki van próbálva, extrafinom): krumpli helyett puliszkát főztem, és rétegesen a mély, de kisebb tepsibe raktam le: puliszka, rántotta, spenót, rántotta, puliszka. Ahhoz volt kicsi füstölt kolbász is, a tetejére.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

