öt titok

Balettcipő és Garat is bevont a játékba, ezért íme az öt dolog, amit szinte senki nem tud rólam. nem volt könnyű.

1. kislány koromban a legjobb barátnőmmel azt játszottuk, hogy szerelmesek vagyunk, táncoltunk és összeszorított szájjal csókolóztunk.

2. harmadikos koromban írtam egy mesét. csak ötödikben voltam hajlandó a mesékről áttérni a regényekre. komolyan készültem a meseíró szakmára.

3. egyszer írtam egy szerelmes levelet egyik osztálytársamnak. soha nem kaptam rá választ.

4. majdnem minden ex-pasasomat megcsaltam (gondolatban, szóban vagy cselekedettel)

5. van kb. 10 drb. vastag füzetnyi tinédzserkori naplóm és egy hatalmas doboz levelem, minimum fele R. tesótól származik.
ritkán olvasok blogokat. bocsánat, ha nem vettem észre, és más is kérte már tőlem ezt az öt titkot. és azoktól is, akiket most felsorolok, he esetleg már publikálták (vagy visszautasították) az öt titkot: Julcsa, Csilla, Supersheep, Nr. 22, Ger.

7 hozzászólás

  1. január 9, 2007 - 10:25 du.

    ez eddig a legőszintébb, amit találtam.

  2. ger said,

    január 10, 2007 - 7:56 du.

    Ó, ez nagyon tetszett, köszi!

  3. csilla said,

    január 17, 2007 - 8:56 du.

    jaj dehhogy utasítottam vissza, csak szörnyen dög vagyok

  4. Réku said,

    január 17, 2007 - 8:58 du.

    sebaj, van idő 😉

  5. Julcsa said,

    január 20, 2007 - 8:01 du.

    Nna, megvan. Tessék: http://graphoman.blogspot.com/2007/01/az-5-dolog-ami-4.html
    🙂

  6. Julcsa said,

    január 22, 2007 - 1:09 de.

    Sőt, az utolsó is kialakult:
    http://graphoman.blogspot.com/2007/01/1.html

  7. Réku said,

    január 22, 2007 - 12:19 du.

    köszönöm! 🙂


Vélemény, hozzászólás?

