A teljesség fele (vagyis 50%-a)

Péntek déltől kb. 48 órát töltöttem Vhelyen. A bábosokkal kicsit bepótoltunk az elmaradásból, minden órát megtartottak a doktorin, nyitva találtam a könyvtárat (de alíg volt benne olvasnivaló, a tíz keresett címből egyet találtam, azt is csak románul, és sajnos nem olvastam el csak kb. egyötödét), a román tagozatnak bemutatója volt (förtelmes), Rékáékat is meglátogattam, két filmet is megnéztem a jó öreg laptopon (a Perfume nem rossz a maga nemében, de most már tényleg el kell olvassam a regényt is; a The Holy Mountin is nagyon tetszett, kicsit őrült a rendező Alejandro Jodorowsky – akiről másnap már órán is hallottam, Sorin szerint színházelméleti írásai is zseniálisak, bár még nem ellenőriztem, hogy valóban ugyanarról a J-ról van szó).

Sipikém főzött ma ebédet, fííínom volt. Délután itthon is moziztunk (Woyzeck), egy Kvartett-fotóriport is összeállt, most még egy film bele kell férjen a mai napba. Jó gazdag hétvége. 🙂

3 hozzászólás

  1. december 18, 2006 - 8:51 du.

    PB is vhelyi, raadasul tejszinesgombas csirkeragulevest fozott, kiwihegyeket pucolt e hetvegen. raadasul mar regota esedekes egy reku latogatas is! irgum und burgum. 🙂

  2. Sz.Cs. said,

    december 19, 2006 - 1:39 de.

    Sőt, Sz.Cs. is, aki valamikor a blogjában is írt Jodorowsky-ról… 🙂

  3. Reku said,

    december 19, 2006 - 11:06 de.

    Visszakerestem, s tényleg.
    A vakond nekem is megvolt, de csak tegnap néztem meg (második nekifutás, először nem voltam ráhangolódva, s nagyon bosszantott, hogy nem értem – pl. hogyan/honnan/miért jelenik meg a második nő a sivatagban? ő a kísértés? a pokol angyala? szal ilyeneket az ember nem talál ki fáradtan…:)).
    Nándika felkutatta a színházelméleti elveit is. Sajnos csak ennyi van feldobva a netre: http://www.hotweird.com/jodorowsky/goal%20of%20the%20theatre.doc
    Legközelebb pedig meglátogatlak benneteket is, ígérem. Jan. 19-20. körül…


Vélemény, hozzászólás?

