Johnny Depp Charleville-ben

Ó, milyen csapnivaló rajongó vagyok: még aznap blogolnom kellett volna, hogy Johnny Depp és kislánya ÁLLÍTÓLAG ott volt a Charleville-Mezieres-i Bábfesztiválon, és ugyanazt az előadást néztük meg. A szemináriumon résztvevő svéd különítmény is őt vélte látni a közönség soraiban, a New York-i lány pedig egészen határozottan állította, hogy csakis A NAGY Johnny Depp lehetett, mert kalapot viselt (ami jellemző rá), kisláya van (ez is jellemő rá), és köhög (mert jellemző rá, hogy sokat dohányzik). Na! Csak hogy tudjátok. Én nem láttam, de elhiszem a többieknek, mert jó érzés tudni, hogy Johnny Depp is kedveli a bábokat, és kislányával meg vele együtt néztük meg a Gioco Vita Pepe és Csillag c. előadását.

Reklámok

1 hozzászólás

  1. május 14, 2007 - 10:03 du.

    […] megfordultam rövid pályám alatt, többnyire itthon és  Magyarországon, de volt egyszer egy Charleville is. Örebroba, a Svéd Színházi Biennáléra még nem jutottam el, de a szervezésnek már most […]


Vélemény, hozzászólás?

