Párizs és Versailles

Néhány képet sikerült kiválogatni és feltölteni a flick-re. Új tárhely után kell néznem, mert csomó tavalyi képet le kellett törölnöm, hogy legyen hely az újaknak.

A képekhez van kísérőszöveg is. Nem tudom, mennyire derül majd ki, de elbűvölt Párizs. Aránylag sokat láttam, azt hiszem. Múzeumokban alíg voltam, mert rettenetesen hosszú sorokat kellett volna kiállni, kint pedig gyönörű idő volt, kellemes ősz, így inkább csavarogtam… El is tévedtem, persze, de attól a perctől kezdve, hogy rájöttem, hogyan kell tájékozódni a metrón, és hogy pl. rue/avenue/bulevard Montparnasse, illetve place/porte Clichy stb. nem ugyanazt az utcát vagy teret jelöli, már nem volt baj.

Imádtam a sok kis parkot, a régi épületeket, a hangulatos utcasarkokat, a színes embereket, a mosolygó pasikat, a bagettet, a napsütést… A legnagyobb élmény pedig Rodin szoborcsoportja, a Calais-i polgárok volt. Elállt a lélegzetem és szinte sírtam a boldogságtól.

 

Mára ennyi. Lesz két fotóriport a Hamleten, majd figyeljétek.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

