első

szia világ!

pár percig gondolkoztam azon, hogy angol nyelvű blogot írjak, mert gyakorolnom kellene a nyelvet. de aztán lemondtam. kényelmesebb magyarul csacsogni, firkálni, pötyögni.

ma kezdem építeni az új blogot. a régi még üzemel a reku.freeblog.hu oldalon, de nagyon unom már, hogy nem tudom megnyitni csak explorerrel. és ráadásul lassú…

ha lehetséges, átköltözöm ide. kérlek segítsetek, ha van tippetek, hogy kb. másfél évnyi freeblog.hu-s firkát hogyan lehet importálni. úgy veszem észre, erre nincs előregyártott szamárvezető.
és kívánjatok sok sikert! 🙂

viszlát!

1 hozzászólás

  1. Saci said,

    augusztus 12, 2006 - 4:29 du.

    Az van, hogy én is elköltöztem… lehet, kiderítetted már, hogy van a freeblognak egy export opciója, ami nem jelent mást, mint azt, hogy egy kicsikicsi fileban lementi a gépedre az addigi bejegyzéseket, majd a word pressen, ha van import (biztos van, de én WP-vel még nem dolgoztam), akkor azt a filet, amit a freeblog segítségével a gépedre mentettél, fel kell töltened. ELVILEG ennyi. Nekem ez a művelet a Blogteren nem jött be. De hátha a freeblog nem haragszik annyira a WP-re, mint a Blogterre. 😀 Bármely kicsi fejleményről értesíts 🙂


Vélemény, hozzászólás?

