Finom póréhagymás, halas rántotta

Tulajdonképpen a quiche receptet és a sajtszószos halreceptet kombináltam.

3 nagyobb óceáni halfilét kevés sós tejben főztem pár percig, leszűrtem a tejet, lehűtöttem. Felvertem 4 egész tojást, belekevertem 4 kanál tejfölt és kb. 10 kanál tejet (abból, amiben a hal főtt). A halfilét apró darabokra morzsoltam (mállik az magától 5 perc főzés után) és belekevertem a tojásba. Kb. fél csokor petrezselyemmel, egy vékony karikákra vágott közepes póréhagymával és jó sok, enyhén füstölt sajttal egészítettem ki a masszát. Egy teflon tepsit kikentem margarinnal, prézlit szórtam rá és beleöntöttem a masszát. A tetejére még szórtam reszelt sajtot. Kb. 20 perc alatt mesült a lerben. Szalmakrumplival és zöldsalátával isteni volt!

(A fogyatékossága, hogy a hal íze alig érződött rajta, elnyomta kicsit a póréhagyma, de nnna, mi szerettük így is.)

2 hozzászólás

  1. bence said,

    január 22, 2008 at 3:30 du.

    Nyamm :(( Éhes lettem.

  2. június 20, 2010 at 10:36 du.

    […] hasonlóról már írtam, de hadd álljon itt a mai második leírása […]


Hozzászólás

Követem

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

